Žádosti a formuláře
Obecní stavební úřad
Žádosti se k obecnímu stavebnímu úřadu podávají elektronicky prostřednictvím Portálu stavebníka. Za zákonem stanovených podmínek (§ 172 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon) lze podat žádost i v listinné podobě, včetně podání do datové schránky stavebního úřadu. Tam kde stavební zákon stanoví, musí být žádost podána na povinně stanoveném formuláři (viz níže).
Povinné formuláře:
- Žádost o předběžnou informaci stavebního úřadu
- Žádost o povolení stavby nebo zařízení
- Žádost o změnu povolení
- Žádost o povolení změny využití území
- Žádost o povolení dělení nebo scelení pozemků
- Žádost o změnu záměru před dokončením
- Žádost o vydání kolaudačního rozhodnutí
- Žádost o povolení předčasného užívání stavby
- Žádost o povolení zkušebního provozu
- Žádost o povolení změny v užívání stavby
- Žádost o povolení odstranění stavby, zařízení a terénních úprav
- Žádost o dodatečné povolení stavby, zařízení a terénních úprav
Nepovinné formuláře:
- Žádost o ověření dokumentace skutečného provedení (pasport stavby)
- Žádost o povolení výjimky z vyhlášky o obecných technických požadavcích na výstavbu
- Žádost o povolení k nahlížení do ukončeného spisu
- Záznam o přijetí stížnosti, podnětu
Úřad územního plánování
Nepovinné formuláře:
Vyvlastňovací úřad
Nepovinné formuláře:
Obecní úřad ve věcech označování budov na území města Svitavy
Nepovinné formuláře:
Město Svitavy jako vlastník technické infrastruktury telekomunikační sítě
Žádost o vyjádření z hlediska možnosti a způsobu napojení záměru nebo k podmínkám dotčených ochranných a bezpečnostních pásem lze podat také prostřednictvím Portálu stavebníka.
Povinné formuláře: