Přidejte se k nám
Město Svitavy má vypsáno přijímací řízení na obsazení pracovního místa:
- úředník odboru správních činností (uzávěrka pro podání přihlášek je 21. 3. 2025)
Předpoklady uchazeče:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- zvláštní odborná způsobilost při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů výhodou
- zkouška k provádění ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu výhodou
- uživatelská znalost práce na PC
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování a flexibilita
- řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič
Město nabízí:
- zaměstnanecké benefity poskytované prostřednictvím systému Cafeterie
- příspěvek na stravování, příspěvky na penzijní nebo životní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
Město nabízí pracovní smlouvu na dobu určitou do 28. září 2028, s nástupem do zaměstnání od 1. července 2025, případně po dohodě s vybraným uchazečem, s tříměsíční zkušební lhůtou. Bližší informace najdete v níže uvedené příloze nebo na úřední desce (v sekci výběrová řízení na volná pracovní místa). Případně vám je poskytne Mgr. Ludmila Valenová (tel. 461 550 315).
Kateřina Kotasová