Odbor vnitřní správy
Vedoucí odboru:
Mgr. Jitka Svobodová
tel: 461 550 400
e-mail: jitka.svobodova@svitavy.cz
Sídlo odboru:
Dvořákova 2176/3
Svitavy 568 02
Úřední hodiny
pondělí | 7:30 - 11:45 12:30 - 17:00 |
středa | 7:30 - 11:45 12:30 - 17:00 |
rozšířené úřední hodiny na podatelnách MěÚ (ul. Dvořákova 2176/3 a T. G. Masaryka 40/25):
pondělí | 7:15 - 17:00 |
úterý | 7:00 - 15:00 |
středa | 7:15 - 17:00 |
čtvrtek | 7:00 - 15:30 |
pátek | 7:00 - 14:00 |
V období letních prázdnin, tj. od 1. července do 31. srpna 2024 budou úřední hodiny upraveny takto:
pondělí | 6:45 - 16:00 |
středa | 6:45 - 16:00 |
rozšířené úřední hodiny na podatelnách MěÚ (ul. Dvořákova 2176/3 a T. G. Masaryka 40/25):
pondělí | 6:30 - 16:00 |
úterý | 6:30 - 16:00 |
středa | 6:30 - 16:00 |
čtvrtek | 6:30 - 15:00 |
pátek | 6:30 - 11:30 |
Popis činnosti odboru
Odbor vnitřní správy zajišťuje spisovou službu pro úřad, městskou policii a organizační složky města, komplexní správu služebních vozidel městského úřadu, městské policie a organizačních složek města, komplexní správu objektů městského úřadu, hasičské zbrojnice, zajišťuje jejich vnitřní vybavení a zabezpečuje údržbu tohoto majetku. Zajišťuje plnění všech úkolů na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Poskytuje metodický a administrativní servis komisi pro vyřazování movitého majetku, zajišťuje technické vybavení volebních místností, zpracovává interní provozně technické, hygienické a další předpisy. Podatelny poskytují prvotní informace o činnosti úřadu, vybírají místní a správní poplatky, zajišťují prodej parkovacích známek.