Další rozšíření úředních hodin
V rámci zkvalitňování služeb městského úřadu byly v únoru rozšířeny úřední hodiny na registru vozidel, kde tak potřebné záležitosti můžete vyřizovat v každý pracovní den.
Od 1. dubna 2024 dochází k rozšíření úředních hodin také na úseku správních činností, konkrétně v agendě občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel, ověřování a Czech point.
Změna se týká úterního odpoledne, kdy budou přepážky přístupné celý den a také čtvrtka, kdy se pro změnu bude možné po celý den objednat.
Právě objednávkový systém, který umožňuje zajistit vyřízení bez čekání ve frontách, je hojně využívaný a často zaplněný na několik týdnů dopředu. Oblíbili si ho především rodiče s malými dětmi, senioři, zdravotně handicapovaní nebo pracovně vytížení občané. Rezervovat si termín na úseku správních činností bude možné ve čtvrtek a v pátek odpoledne. Tyto dny / část dne na výše uvedené agendy jsou určené primárně objednaným občanům (vzhledem k vytížení této služby tak obsloužení v tyto dny nelze bez rezervace termínu garantovat a doporučujeme využít objednávkového systému).
Úřední hodiny na úseku správních činností od 1. 4. 2024
pondělí | 7:30-11:45 | 12:30-17:00 |
úterý | 7:15-11:30 | 12:00-15:00 |
středa | 7:30-11:45 | 12:30-17:00 |
čtvrtek | 7:15-11:30 * | 12:00-15:30 * |
pátek | 7:15-11:30 | 12:00-14:00 * |
* pouze s využitím objednávkového systému
Kateřina Kotasová