Digitální služby města Svitavy
Cíle projektu:
Cílem projektu je rozšířit schopnost informačního systém města provozovat centrálně automatizované digitální služby a komunikaci úřadu a organizací města ve správním území. Projekt je zaměřen na digitalizaci služeb v oblasti samosprávy, elektronizaci a automatizaci procesů.
Popis projektu:
Budou dodány a implementovány 3 vzájemně provázané informační systémy:
- Portál občana – zajištění samoobslužných procesů a digitálních služeb pro občany
- Portál úředníka – elektronizace vnitřních procesů
- Automatizace práce s elektronickými dokumenty
- Doplnění infrastruktury
Definice zdrojů (včetně DPH): Celkové náklady projektu dosahují 7,8 milionů Kč, s přislíbenou dotací 6,6 milionů Kč.
Doba realizace: 2022–2024
Vedoucí projektu: Ing. Libor Dynka
Dotační management: Mgr. Veronika Košťálová
Dotační program: Integrovaný regionální operační program
Registrační číslo projektu: CZ.06.01.01/00/22_008/0000477
Projekt „Digitální služby města Svitavy“ je realizován za přispění finančních prostředků z programu EGOVERNMENT z Integrovaného regionálního operačního programu.